maak je privacylevels ensensoren GDPR-proof
ontdek personentellingweten hoeveel menseneen fiets testen?

wat je moet weten over je (potentiële) klanten of bezoekers

Als je je klanten en bezoekers op een efficiënte manier wil aansporen tot kopen, moet je hen zo persoonlijk mogelijk benaderen. Door op de juiste plekken aan personentelling te doen, verzamelt je gegevens over gedrag die onmisbaar zijn.

Via geavanceerde software krijg je een zicht op wie er over de vloer komt, en creëer je marketingstrategieën- en campagnes op maat. De applicatie detecteert onder meer het geslacht, en hoogtefilters halen kinderen desgewenst automatisch uit de statistieken. Dat betekent dat niet-betalende klanten de analyses niet halen en je dus een zeer accuraat beeld krijgt van de realiteit.

1
2
3
4
5
1

AI of artificiële intelligentie

2

plug & play
makkelijke installatie en configuratie

3

multisensor
connectie tot max. 9 sensoren

4

geïntegreerde heat maps

5

3D stereo vision technology

personentelling is GDPR-conform

Om privacy te garanderen in quasi elke sector, kan je per sensor een privacylevel instellen tussen 0 en 3. Jij bepaalt of je gezichts- of persoonsherkenning onmogelijk wil maken, of dat je enkel personen als onherkenbare objecten wil tellen.

technische features bij alle hardware

 hoogte tussen 2,20 en 20 meter

  onbeperkte afstand

  artificiële intelligentie
       gender, staff exclusion,
group counting, facemask detectie

   power over ethernet (PοE)

  eventueel 4G router installeren

  stitching

INDOOR GEBRUIK

detailhandel, shoppingcentra, supermarkten, openbare gebouwen, kantoren, ziekenhuizen, beurzen, evenementen

automatische telling van bezoekers, klanten of medewerkers met AI

  • realtime personentelling 
  • meldingen via app, sms of e-mail
  • naleving maatregelen
  • realtimeinfo
  • signalisatie
  • schoonmaakdiensten
  • toegang controleren
  • wachtrijdetectie

marketingacties meten en optimaliseren

  • inrichting/gebruik van (winkel- en werk)ruimte verbeteren via heatmapping en dwell time-analyse
  • leveringen en bezoeken inplannen
  • personeelskosten op punt stellen

GEBRUIK IN RETAIL

dankzij benchmarking wordt je bezoeker een klant

meer dan omzet
Je omzet die bepaalt of je winkel het al dan niet goed doet? Wel nee, niet helemaal. Natuurlijk zijn inkomsten een belangrijke graadmeter, maar er zijn veel meer dingen die je performance meten. En die gegevens zijn van onschatbare waarde als je van je bezoeker een trouwe klant wil maken. Hoeveel shoppers lopen binnen en buiten? En wat is hun favoriete tijdstip? Hoelang blijven ze in je winkel? En speelt het goede of slechte weer een rol? Onze slimme sensoren verzamelen al die info in een rapport dat jij dagelijks, wekelijks of maandelijks ontvangt via mail of smartphone.

meten, tellen en conversie.
De traffic in je shop kan én moet je meten, als je je business continu vooruit wil helpen. Veel volk over de vloer betekent niet dat je revenue navenant is. Dankzij transparante cijfers krijg je een waarheidsgetrouw beeld van de stand van zaken in je winkel(s). De klantentelgegevens versus de omzet geven je een helder zicht op de conversies, zodat je in functie daarvan handige middelen kan inzetten:

  • op tijd extra personeel inschakelen
  • je openingsuren aanpassen
  • gerichte marketingacties op poten zetten

vergelijk je winkels
Via een dashboard bekijk je data en cijfers van al je winkels; je merkt meteen waar het goed gaat en waar bijsturing nodig is.

OUTDOOR GEBRUIK

markten, festivals, pret -en attractieparken, dieren- en plantentuinen, winkelstraten, …

automatische telling met AI

  • bezoekers, klanten, medewerkers
  • meldingen via app, sms of e-mail
  • naleving maatregelen
  • signalisatie
  • realtimeinfo
  • schoonmaakdiensten
  • toegang controleren
  • wachtrijdetectie
  • marketingacties optimaliseren
  • heatmapping en dwell time-analyse
  • koppeling met meteorologische data